Sommarhälsningar från FMT Styrelse
Idag hade vi terminens sista styrelsemöte, läs mer -> Kul att så många var med på FMTs grillkväll i Slottskogen i lördags. Vi hann med att både umgås, grilla, gå poängpromenad, armhävningstävla och slita isär dragkampsrepet innan det började ösregna! Tack aktivitetsgruppen för arrangemanget! Styrelsen vill tacka alla medlemmar för vårterminen och välkomnar er tillbaka […]