Terminsstart HT2012 för befintliga medlemmar
Som vanligt gäller det att vara på plats och betala avgiften och börja träna. Alla medlemmar har fått info via mail, vv läs det
Som vanligt gäller det att vara på plats och betala avgiften och börja träna. Alla medlemmar har fått info via mail, vv läs det
Se promovideo på Facebook >>> HÄR <<<
Måndag den 13 augusti startar vi höstterminen igen för alla som har tränat tidigare.Passen hålls av Boosabum-nim Kristoffer Hansson med följande tider: Måndag 19:00-20:30 Onsdag 18:45-20:15 Söndag 17:30-19:00 Varmt välkomna.
Schemat för Gladius MMA är klart för hösten och genom att göra en intresseanmälan så kan du anmäla dig till höstens kurser som startar i augusti. Vi har kurser i MMA och BJJ.
Så här gör du 1. Fyll i en intresseanmälan på denna >>>LÄNK
Vi förändrar schemat en del inför HT2012 och inför något vi kallar för SW Sunday med submission wrestlingpass anpassat för olika nivåer. Vi tror att det kommer att bli väldigt bra!
Detta innebär bland annat att nybörjare får 3 pass i veckan istället för 2.
Lördagen den 25:e augusti klockan 14.00 blir det öppet hus med uppvisningar på Fighter Centre. Välkomna då till Viktoriagatan 19
Det blev förlust för Elina Nilsson på Invicta 2 i USA mot Julia Budd. Elina gjorde bra ifrån sig stående men Julia var ett par nummer för stor på marken. Bounce right back Elina!
Kolla promo video Se video på Vimeo
Elina Nilsson är i Kansas City Missouri för att ta sig an Julia Budd från Canada på Invicta Fighting Championship II som går av stapeln den 28 juli. Bland annat MMA Viking har gjort en intervju med Elina inför matchen. Ta del av den här.