Schemajusteringar söndagar
Vi finjusterar schemat på söndagar för att passa alla målgrupper bättre. Detta gäller från och med nästa söndag (27/1). Notera att SW Nybörjarpasset startar söndagen efter (3/2).
Vi finjusterar schemat på söndagar för att passa alla målgrupper bättre. Detta gäller från och med nästa söndag (27/1). Notera att SW Nybörjarpasset startar söndagen efter (3/2).
Det nya schemat ser ut så här F-Hall 13.30-15.30 Gi frirull 15.30-17.00 SW Supreme + Avancerade 17.00-19.00 MMA Pro Mellan 17.00-17.30 är det gemensamt rull för SW Supreme + Avancerad och MMA Pro. C-hall 13.30-15.30 SW Nybörjare 15.30-17.00 BJJ Grund 17.30-19.00 MMA Elit Med detta schema blir det enklare att 1. Frirulla med gi och […]
Föreläsningen kommer främst att belysa fysträning i samband med kampsport. – Hur man bör periodisera sitt fysupplägg. – Vad som bör ingå i fysupplägget. – Hur man bör tänka kring sitt egna individuella fysupplägg
Tisdagen den 29/1 kl 20:30 kör vi första ordinarie träningspasset för terminen. Träningstiderna för nybörjargruppen kommer sedan att vara tisdagar kl 20:30 och torsdagar 17:45 I början av terminen kan det bli ganska trångt då många vill provträna. För att sprida ut antalet som provtränar kommer vi söndagen den 27/1 att köra 2 […]
Nu på söndag är träningen inställd för tävling/avanceradegruppen. Vi kommer istället att hålla extra ”prova på” pass för våra blivande nybörjare.
På grund av det stora intresset startar vi upp en fjärde fortsättningsgrupp. Den kommer att köra i D-hallen (krav maga hallen till höger direkt när man kommer in i gymmet) på måndag och onsdag och i E-hallen på söndag. Tid 19:15-20:30 samtliga pass. Gruppen kör igång på onsdag den 23 januari. Välkomna!
Per Franklin fortsätter vara aktiv, nästa gala är inbokad och det är Heroes på Halmstad den 23:e mars. Vi återkommer med PErs mostånd!
Det var ett väldigt händelserikt år, 2012. Många tävlingar, där flera gjorde sin debut just i år. Mängder av medaljer bärgades. Och vi deltog på en hel del seminarier/läger också.
Här följer 2012 i siffror.
På grund av det stora intresset startar vi upp en fjärde fortsättningsgrupp. Den kommer att köra i D-hallen (krav maga hallen till höger direkt när man kommer in i gymmet) på måndag och onsdag och i E-hallen på söndag. Tid 19:15-20:30 samtliga pass. Gruppen kör igång på onsdag den 23 januari. Välkomna!
Då kör vi igång igen, måndagen den 21/1. Tiden är densamma 17:00-18:00. Både nya och gamla tigrar är varmt välkomna!
Missa inte våra dagpass för fortsättare och upp som går på måndag, onsdag och fredag 11:00-12:15. Alla befintliga medlemmar oavsett grupptillhörighet är välkomna!