Linn Wennergren vann på Westside Submission Wrestling 12

Linn Wennergren är inte bara thaiboxare utan kör även MMA parallellt och ställde i helgen upp på Westside Submission Wrestling turnering 12.

Westside SWT 12 hölls på Fighter Centre den 10 december och Linn vann klassen damer -60 kg. Grattis!

Kompletta resultat på Gladius MMA hemsida:

https://www.gladiusmma.com/nyheter/2011-12-10/resultat-westside-swt-12