Alex Harris vann på Rumble of the Kings

Alex Harris stod inför sin största utmaning hittills på Rumble of the Kings då motståndaren i ringen var ingen mindre än Yoshihiro Sato som bland annat varit i final i K-1 MAX två gånger. Alex gjorde en grym match och dominerade alla tre ronderna och vann på enhälligt domslut. Stort grattis från hela klubben! (Foto: Marcus Syversten)