Alex vann sin match på Rumble of the Kings!

Alex Tobiasson Harris från FMT vann sin match i lördags mot Mehran Zangana från VBC. Grymt jobbat Alex och stort grattis!

Läs mer om galan och matchen på Anders blogg:
https://www.fightermag.se/blogg/anhderz/2010-11-28/rumbleblog