Elina tog em guld!

Elina tog EM guld!

Söndag den 30 maj tog Elina Nilsson från Fighter Muay Thai som enda svensk (och enda nordbo) EM-guld i thaiboxning. i kombination med Linn Wennergrens brons i
-54 kg blev Fighter Muay Thai därmed bästa nordiska klubb på EM. Stort grattis!