Schema HT 2009

Nu är schemat för höstterminen 2009 upplagt.

Denna terminen har grupperna fått nya namn.

A-gruppen är de som tränat ett år eller mer.

B-gruppen är de som har tränat som nybörjare en termin.

Nybörjare 1 är de som aldrig tidigare har tränat Kickboxning.

De flesta tiderna är samma, det som är ändrat är fredagarna där vi nu har ett friträningspass för A-gruppen.