Bästa klubb på SM

Första svenska mästerskapet i submission wrestling blev en mycket framgångsrik tävling för Gladius MMA.

Martin ”Greven” Hedenbergh vann -67 kg.

Eddy Bengtsson vann både +91 kg samt öppen klass.

Mikael Knutsson tog silver i +91 kg.

Eddy Bengtsson blev vald till bästa fighter.

Gladius blev på det samanräknade resultatet utnämnd till bästa klubb på mästerskapen.