Idag startar fortsättare 2 och avancerade 2

Idag startar Fortsättare 2 och Avancerade 2

Idag kör följande grupper igång:
– Fortsättare 2, 18.15 i E-hallen ** OBS FULL **
– Avancerade 2, 19.30 i E-hallen

:: Viktig info ::
– Registrering i entrèn på centret. Vi kommer att sitta där en halvtimme före varje grupp startar.
– Om du redan har betalat avgiften så får du medlemskort när du kommer.
– Om du inte har betalat så ta med Avgiften! Du kan ta med kontanter eller betala med kort i receptionen. Skulle det vara så att du inte kan ta med hela avgiften så ta med en delbetalning på minst 400 kr. Ingen betalning, ingen träning.
– Observera att fortsättare 2 är full av betalande meldemmar, det finns alltså ingen plats i dessa grupper om man inte redan har betalt.
– Om du inte vet i vilken grupp du skall träna, maila oss direkt så skall vi försöka hjälpa dig!
– Forumet kommer att ställas om ikväll. Därefter har endast de som betalat avgift för våren tillgång.
– Det finns friträning på fredagar från start. Dagpassen kör igång den 27 januari.